DNV GL w Polsce

Satysfakcja klientów i zarządzanie relacjami z Klientem w standardach zarządzania

Webinarium satysfakcja klientów

Zapraszamy do udziału w webinarium internetowym, które odbędzie się już 23 maja 2019 roku o godz. 10:00


Dlaczego warto wziąć udział? 


Satysfakcja Klientów, a właściwie jej badanie, jest jednym z głównych elementów systemu zarządzania jakością. Jest również, na równi z otoczeniem rynkowym i prawnym, jednym z głównych aspektów sukcesów i porażek organizacji. W potocznym podejściu do wymagań standardu zarządzania jakością, badanie satysfakcji Klientów, traktowane jest jako uciążliwy obowiązek. Czy słusznie? Webinarium pozwoli poznać wybrane aspekty związane z wymaganiem badania satysfakcji i korzyści, jakie niesie ze sobą monitorowanie i analiza informacji zwrotnych o organizacji, jej wyrobach, usługach, procesach.

Zawartość webinarium:

Webinarium sygnalizuje elementy podejścia do tematu satysfakcji Klienta i relacji z klientami w standardach zarządzania. Program zawiera między innymi:
  • Klient jako jeden z interesariuszy organizacji
  • Polityka organizacji, czyli co deklarujemy
  • Satysfakcja Klientów, jak dowiedzieć się więcej…
  • Zarzadzanie relacjami z Klientami w oparciu o informacje zwrotne o organizacji oraz wyrobach/usługach.

Dla kogo?


Webinarium przeznaczone jest dla wszystkich zainteresowanych tematyką satysfakcji klientów i zarządzaniem relacjami z klientami w standardach zarządzania. 

Agenda 


10:00 – rozpoczęcie webinarium 
10:10 – zajęcia webinaryjne 
11:30 – sesja pytań i odpowiedzi 
12:00 – podsumowanie i zakończenie webinarium 


Prowadzący 


Rafał Kmiecik – doświadczony audytor wiodący i trener DNV GL. Risk manager, z doświadczeniem zawodowym konsultanta systemów zarządzania jakością. Wykładowca szkoleń z zakresu audytowania systemów zarządzania i doskonalenia procesów biznesowych oraz zarządzania ryzykiem, technicznym, operacyjnym i strategicznym. 

Rezerwacje i zgłoszenia


Zgłoszenia na webinarium prosimy nadsyłać do dnia 22 maja 2019 r. do godziny 16:00. W dniu webinarium o godz. 09:00 do uczestników zostanie przesłany e-mail z linkiem do wydarzenia oraz instrukcją do zalogowania się na platformie. W razie pytań prosimy o kontakt: webinaria@dnvgl.com
empty
Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.


Pozostałe informacje


Udział w webinarium jest bezpłatny.  
Koszt imiennego zaświadczenia o uczestnictwie to 50,00 zł netto (61,50 zł brutto). 
Koszt nagrania z webinarium to 50,00 zł netto (61,50 zł brutto).

Kontakt:

Weź udział w webinarium

Zapisz się

Newsletter - bądź zawsze na bieżąco

Zapisz się

Gdzie:

Online

Opłata:

Darmowe


Dlaczego warto wziąć udział? 


Satysfakcja Klientów, a właściwie jej badanie, jest jednym z głównych elementów systemu zarządzania jakością. Jest również, na równi z otoczeniem rynkowym i prawnym, jednym z głównych aspektów sukcesów i porażek organizacji. W potocznym podejściu do wymagań standardu zarządzania jakością, badanie satysfakcji Klientów, traktowane jest jako uciążliwy obowiązek. Czy słusznie? Webinarium pozwoli poznać wybrane aspekty związane z wymaganiem badania satysfakcji i korzyści, jakie niesie ze sobą monitorowanie i analiza informacji zwrotnych o organizacji, jej wyrobach, usługach, procesach.

Zawartość webinarium:

Webinarium sygnalizuje elementy podejścia do tematu satysfakcji Klienta i relacji z klientami w standardach zarządzania. Program zawiera między innymi:
  • Klient jako jeden z interesariuszy organizacji
  • Polityka organizacji, czyli co deklarujemy
  • Satysfakcja Klientów, jak dowiedzieć się więcej…
  • Zarzadzanie relacjami z Klientami w oparciu o informacje zwrotne o organizacji oraz wyrobach/usługach.

Dla kogo?


Webinarium przeznaczone jest dla wszystkich zainteresowanych tematyką satysfakcji klientów i zarządzaniem relacjami z klientami w standardach zarządzania. 

Agenda 


10:00 – rozpoczęcie webinarium 
10:10 – zajęcia webinaryjne 
11:30 – sesja pytań i odpowiedzi 
12:00 – podsumowanie i zakończenie webinarium 


Prowadzący 


Rafał Kmiecik – doświadczony audytor wiodący i trener DNV GL. Risk manager, z doświadczeniem zawodowym konsultanta systemów zarządzania jakością. Wykładowca szkoleń z zakresu audytowania systemów zarządzania i doskonalenia procesów biznesowych oraz zarządzania ryzykiem, technicznym, operacyjnym i strategicznym. 

Rezerwacje i zgłoszenia


Zgłoszenia na webinarium prosimy nadsyłać do dnia 22 maja 2019 r. do godziny 16:00. W dniu webinarium o godz. 09:00 do uczestników zostanie przesłany e-mail z linkiem do wydarzenia oraz instrukcją do zalogowania się na platformie. W razie pytań prosimy o kontakt: webinaria@dnvgl.com
empty
Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.


Pozostałe informacje


Udział w webinarium jest bezpłatny.  
Koszt imiennego zaświadczenia o uczestnictwie to 50,00 zł netto (61,50 zł brutto). 
Koszt nagrania z webinarium to 50,00 zł netto (61,50 zł brutto).