DNV GL w Polsce

ISO 9001 - Zarządzanie jakością

Pokaż swoje przywiązanie do jakości

Kontakt:

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

TAK

Chcesz otrzymać ofertę?

TAK
UDOSTĘPNIJ:
DRUKUJ:
ISO 9001

Uznawana w skali międzynarodowej norma ISO 9001 ma charakter ogólny. Nie dotyczy wyrobów, jednak można ją stosować we wszystkich branżach produkcyjnych i usługowych. Opracowana przez Międzynarodową Organizację Normalizacyjną (International Organization for Standardization – ISO), określa międzynarodowe wymagania dotyczące systemu zarządzania jakością. 

Główne cechy

Norma dotyczy tych procesów realizowanych w organizacji, które wywierają wpływ na jakość wyrobu / usługi. Podkreśla rolę ciągłego doskonalenia oraz zadowolenia klienta.

Główne punkty normy to:

  • system zarządzania jakością
  • odpowiedzialność kierownictwa
  • zarządzanie zasobami
  • realizacja wyrobu
  • pomiary, analiza i doskonalenie 

Pierwszy krok

Aby przystąpić do certyfikacji, należy wdrożyć skuteczny system zarządzania jakością, zgodny z wymaganiami normy.

DNV GL jest akredytowaną jednostką certyfikacyjną trzeciej strony. Zapewniamy odpowiednie szkolenia i certyfikację systemu zarządzania jakością. Dowiedz się, od czego zacząć