DNV GL w Polsce

FSC® wdrażanie i doskonalenie systemów kontroli pochodzenia produktu - szkolenie online

​Szkolenie przygotowuje do wdrożenia i doskonalenia systemów kontroli pochodzenia produktu FSC

Kontakt:

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu?

ZAPISZ SIĘ
UDOSTĘPNIJ:
DRUKUJ:
Partner with DNV GL

Training Information

  • Długość szkolenia:

    4 godziny

  • Cena:

    390 zł + VAT

  • Dodatkowe informacje:

    Cena obejmuje uczestnictwo w szkoleniu, zaświadczenie oraz materiały szkoleniowe - wersja elektroniczna prezentacji w formacie pdf.

Co zyskujesz

W programie szkolenia przewidziano szczegółowe omówienie zagadnień związanych z aktualnie obowiązującymi standardami kontroli pochodzenia produktu FSC®. 

Poza wykładami przewidziano praktyczne ćwiczenia pozwalające na łatwiejsze przyswojenie i utrwalenie wiedzy oraz część warsztatową. 

Zdobyta wiedza pozwala na wdrożenie i/lub doskonalenie funkcjonowania systemów kontroli pochodzenia produktu w firmach, oraz zrozumienie zasad zakupu materiałów kategorii „FSC Controlled Wood”, i podstaw stosowania znaków towarowych FSC®. 

Odbiorcy szkolenia

Szkolenie jest przeznaczone dla osób wdrażających lub odpowiedzialnych za systemy kontroli pochodzenia produktu FSC®, jak również specjalistów z zakresu zaopatrzenia, odpowiedzialnych za budowanie wizerunku firm i rozwoju nowych produktów. 

Zakres szkolenia

  • Program szkolenia obejmuje pełen zakres merytoryczny standardu FSC-STD-40-004, wersja 2.1: 
  • (Systemy kontroli pochodzenia produktu FSC) oraz wybrane zagadnienia standardów: 
  • FSC-STD-40-005 wersja 2.1; (FSC Controlled Wood) i FSC-STD-50-001, wersja 1.2: (Stosowanie znaków towarowych FSC®), w tym: 
  • wymagania systemów zarządzania kontrolą pochodzenia produktu FSC; 
  • definiowanie grup produktów; 
  • zasady zaopatrzenia, odbioru i magazynowania surowców do produkcji certyfikowanych wyrobów, włącznie z surowcami kategorii „FSC Controlled Wood”; 
  • rozliczanie materiałów używanych do produkcji wyrobów certyfikowanych; 
  • zasady sprzedaży wyrobów certyfikowanych; 
  • wymagania systemów kontroli: transferowego, procentowego, kredytowego; 
  • zasady współpracy z podwykonawcami; 
  • stosowanie znaków towarowych FSC® do etykietowania wyrobów i celów promocyjnych.