DNV GL w Polsce

Komunikacja bez przemocy (NVC - Nonviolent Communication)

Komunikacja bez przemocy

Pozytywne relacje z kontrahentami, jak i ze współpracownikami, są największą wartością w biznesie. Szkolenie ma na celu zaprezentowanie, w jaki sposób budować relacje poprzez odpowiednią komunikację i wzajemne zaufanie.

Co zyskujesz

  • Nauczysz się rozpoznawać oraz rozumieć własne emocje oraz własne potrzeby,
  • Nauczysz się rozpoznawać prawdziwe potrzeby swoich współpracowników / kontrahentów,
  • Będziesz potrafił radzić sobie z trudnymi klientami w stresowych sytuacjach,
  • Będziesz potrafił wyznaczać granice, szanując potrzeby drugiej strony,
  • Nauczysz się przekazywać informację zwrotną, w sposób niebudzący oporu oraz sprzeciwu,
  • Spojrzysz na sztukę komunikacji z zupełnie nowej perspektywy, która pozwoli Ci na budowanie silnych relacji opartych na zrozumieniu i wzajemnym zaufaniu.

Odbiorcy szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołami ludzkimi, dla osób pracujących w bliskich relacjach z kontrahentami oraz wszystkich osób pragnących lepiej zrozumieć potrzeby innych, a także budować silne, zdrowe relacje

Zawartość szkolenia

  • Podstawy filozofii NVC,
  • Ćwiczenia z zakresu: 
o rozumienia własnych emocji oraz kryjących się za nimi potrzeb,  o rozpoznawania potrzeb innych,  o przekazywania informacji zwrotnej, o radzenia sobie w trudnych, stresujących sytuacjach

Kontakt:

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu?

Zapisz się

Chcesz otrzymywać Newsletter DNV GL?

Zapisz się

Długość szkolenia:

2 dni

Cena:

1000 zł netto

Dodatkowe informacje:

Do ceny szkolenia należy doliczyć 23% podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Cena obejmuje koszty: materiałów szkoleniowych, wydania certyfikatu / zaświadczenia, przerw kawowych oraz obiadu.

Co zyskujesz

  • Nauczysz się rozpoznawać oraz rozumieć własne emocje oraz własne potrzeby,
  • Nauczysz się rozpoznawać prawdziwe potrzeby swoich współpracowników / kontrahentów,
  • Będziesz potrafił radzić sobie z trudnymi klientami w stresowych sytuacjach,
  • Będziesz potrafił wyznaczać granice, szanując potrzeby drugiej strony,
  • Nauczysz się przekazywać informację zwrotną, w sposób niebudzący oporu oraz sprzeciwu,
  • Spojrzysz na sztukę komunikacji z zupełnie nowej perspektywy, która pozwoli Ci na budowanie silnych relacji opartych na zrozumieniu i wzajemnym zaufaniu.

Odbiorcy szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołami ludzkimi, dla osób pracujących w bliskich relacjach z kontrahentami oraz wszystkich osób pragnących lepiej zrozumieć potrzeby innych, a także budować silne, zdrowe relacje

Zawartość szkolenia

  • Podstawy filozofii NVC,
  • Ćwiczenia z zakresu: 
o rozumienia własnych emocji oraz kryjących się za nimi potrzeb,  o rozpoznawania potrzeb innych,  o przekazywania informacji zwrotnej, o radzenia sobie w trudnych, stresujących sytuacjach

Terminy szkolenia

Data Lokalizacja
Data
28 - 29.08.2019 r.
Lokalizacja
Gdynia