Co zyskujesz
- Nauczysz się rozpoznawać oraz rozumieć własne emocje oraz własne potrzeby,
- Nauczysz się rozpoznawać prawdziwe potrzeby swoich współpracowników / kontrahentów,
- Będziesz potrafił radzić sobie z trudnymi klientami w stresowych sytuacjach,
- Będziesz potrafił wyznaczać granice, szanując potrzeby drugiej strony,
- Nauczysz się przekazywać informację zwrotną, w sposób niebudzący oporu oraz sprzeciwu,
- Spojrzysz na sztukę komunikacji z zupełnie nowej perspektywy, która pozwoli Ci na budowanie silnych relacji opartych na zrozumieniu i wzajemnym zaufaniu.
Odbiorcy szkolenia
Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących zespołami ludzkimi, dla osób pracujących w bliskich relacjach z kontrahentami oraz wszystkich osób pragnących lepiej zrozumieć potrzeby innych, a także budować silne, zdrowe relacje
Zawartość szkolenia
- Podstawy filozofii NVC,
- Ćwiczenia z zakresu: