DNV GL w Polsce

Warsztaty dla Menedżerów Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 - rozwój i doskonalenie systemu

Celem szkolenia jest zapewnienie uczestnikom wiedzy potrzebnej do rozwoju i doskonalenia systemu zarządzania jakością oraz dostosowania go do wymagań ISO 9001:2015.

Kontakt:

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu?

Zapisz się

Chcesz otrzymywać Newsletter DNV GL?

Zapisz się
UDOSTĘPNIJ:
DRUKUJ:
Warsztaty dla menedżerów Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 DNV GL

Training Information

  • Długość szkolenia:

    3 dni

  • Cena:

    1800 zł netto

  • Dodatkowe informacje:

    Cena obejmuje koszty: materiałów szkoleniowych, wydania certyfikatu/zaświadczenia, przerw kawowych w formie bufetu oraz obiadu. Jesteś zainteresowany szkoleniem w Warszawie, Szczecinie, Katowicach lub Poznaniu? Skontaktuj się z nami.

Terminy szkolenia

Data
Lokalizacja
Data
15 - 17.11.2017 r.
Lokalizacja
Gdynia

Korzyści

Uczestnicy szkolenia mogą oczekiwać między innymi: 
  • Poszerzenia wiedzy na temat doskonalenia systemu zarządzania jakością,
  • Ugruntowania wiedzy i umiejętności potrzebnych Menedżerowi (Pełnomocnikowi) Systemu Zarządzania Jakością do nadzorowania, monitorowania i oceny oraz doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością,
  • Formuła warsztatów, doświadczenie wykładowcy i interakcje uczestników sprzyjają wymianie doświadczeń i wypracowaniu praktycznych rozwiązań do wykorzystania w rozwoju systemu zarządzania jakością. 

Uczestnicy warsztatów

Dotychczasowi pełnomocnicy Systemu Zarządzania Jakością, osoby, których zadaniem będzie dostosowanie systemu zarządzania jakością do wymagań ISO 9001:2015. 

Program warsztatów

Podczas spotkania uczestnicy zapoznają się z następującymi zagadnieniami: 
  • Nowe i zmienione wymagania w ISO 9001:2015,
  • Kontekst biznesowy i interesariusze – identyfikacja i monitorowanie, budowanie relacji,
  • Zarządzanie ryzykiem – identyfikacja zagrożeń i szans, analiza i ocena ryzyka, zarządzanie ryzykiem i powiązanie z innymi elementami systemu,
  • Zarządzanie zmianami w systemie,
  • Zarządzanie wiedzą w organizacji,
  • Zarządzanie świadomością pracowników i środowiskiem pracy,
  • Doskonalenie dokumentacji systemu,
  • Monitorowanie systemu w odniesieniu do ryzyk i szans, biznesowy przegląd zarządzania.