DNV GL w Polsce

Wymagania normy BRC Global Standard for Food Safety

Szkolenie jest kierowane do producentów żywności wytwarzających produktów dla sieci handlowych oraz dla wszystkich firm pragnących w swoich systemach wykorzystać standard szeroko rozpoznawalny na świecie, mający gwarantować spełnienie wymagań prawnych, wysoką jakość i bezpieczeństwo i wyrobów.

Kontakt:

Chcesz wziąć udział w tym szkoleniu?

Zapisz się

Chcesz otrzymywać Newsletter DNV GL?

Zapisz się
UDOSTĘPNIJ:
DRUKUJ:
Partner with DNV GL

Training Information

  • Długość szkolenia:

    1 dzień

  • Cena:

    600 zł netto

  • Dodatkowe informacje:

    Do ceny szkolenia należy doliczyć 23% podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Cena obejmuje koszty: materiałów szkoleniowych, wydania zaświadczenia, przerw kawowych oraz obiadu.

Co zyskujesz

Szkolenie ma na celu zapoznanie z wymaganiami normy BRC GLOBAL STANDARD for Food Safety, która służy do zbudowania systemu minimalizującego wszelkie zagrożenia dla żywności, gwarantującego spełnienie wymagań prawa oraz spełnienie wymagań klientów i konsumentów. Liczne przykłady z różnych firm wytwarzających żywność prezentowane podczas szkolenia pozwalają na efektywne przyswojenie wymagań i zastosowanie ich w praktyce.

Odbiorcy szkolenia

Szkolenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za system zarządzania w firmie spożywczej, którzy mają zadanie zbudować system gwarantujący, że żywność jest bezpieczna dla konsumenta i spełnia dodatkowe wymagania klientów.

Zawartość szkolenia

Konstrukcja i wymagania normy

  • Zmiany wprowadzone w stosunku do poprzedniej wersji standardu
  • Elementy systemu zarządzania jakości i HACCP oraz specyficzne wymagania standardu BRC w tym w szczególności zasady nadzorowania zagrożeń chemicznych, fizycznych i mikrobiologicznych
  • Ocena elementów potwierdzających skuteczność funkcjonowania systemu takich jak zarządzanie incydentami, testowanie systemu identyfikowalności w górę i w dół łańcucha, testowanie procedury wycofania wyrobów z rynku, potwierdzenie skutecznej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, działania w sytuacji reklamacji i niezgodności wyrobów.
  • Wprowadzenie elementów zarządzania ryzykiem do standardu w celu zwiększenia jego pragmatyczności i skuteczności
  • Raport z oceny wg BRC, klasyfikacja spostrzeżeń: kategorie niezgodności i zasady certyfikacji