Co zyskujesz
Warsztat pokazuje jak opanować i usystematyzować ogrom zadań realizowanych w procesach tak, aby działały jak elastyczny, spójny i zintegrowany system, który przynosi zyski. Ten zintegrowany system to Business Process Management System (BPMS) – system zarządzania procesami biznesowymi. Metodologia BPMS to przede wszystkim doskonałe narzędzie do wcześniejszej identyfikacji problemów i ryzyk oraz umiejętnego zarządzania nimi.
Zawartość szkolenia
- Wprowadzenie do programu Lean Six Sigma,
- Piramida procesowa i zależności międzyprocesowe,
- Pojęcie zmienności w procesach,
- Wprowadzenie do metodologii BPMS,
- Tworzenie misji procesu oraz SIPOC,
- Mapowanie procesu (III poziom),
- Identyfikacja rekomendacji zmian,
- Identyfikacja Klienta, Głosu Klienta, CTQ,
- Plan zbierania danych,
- Analiza systemu pomiarowego,
- Pomiar wydolności procesu,
- Definiowanie dashboardów i systemu monitoringu,
- Zarządzanie i motywowanie (KPI, Traffic lights, Targets, IP),
- Komunikacja wyników procesów w Firmie,
- Pierwsze usprawnienia w procesie.